mac donald duck .

haihai , nak cite ni ,
semalam time tengok tv , tibatiba , abang aku kata lapar lah , maka abang aku ni ajak abang aku lagi satu pergi beli mac donald  , so , diarang g , aku tunggu je kat rumah , ak menunggu dengan penuh kesabaran nak makan mac donald , lapar~~ masa yang ditunggu tiba , makan ! eh , macam tak pernah makan 10 tahun pulak ,

then , ak ambik burger yg dalam kertas kuning berbanding burger yang dalam kotak yang dibungkus cantik nampak lagi mahal yang nampak sedapp walaupun hakikatnye tak sedap sebab banyak lada hitam , haha, betul gak kata pepatah , don't judge a book by it;s cover , , siapa yg dah biasa makan mesti tawu nye , aku jarang , tibatiba ada satu suara muncul , eh zana ! asal ko ambik burger yang tu , ambik la yg(burger prosperity kot nmenye , yg banyak lada hitam tu) , ko ni tak reti nak menikmati laa , burger tu burger free je , haha , tapi bagi aku burger yg dalam kertas kuning tu lagi sedapp , las2 dia jugak yg tak habis makan burger lada hitam tu , haha , burger aku jugak sedapp

lepas tu , penat makan , minum laa pulak , aku ambik air kuning dari md jugak , spontan kuar dari mulut aku , ee air halia , semua pandang muka aku dengan penuh muke seposen , air halia ko cakap , ni air , sunquick campur air gas laa , hah ?? aku pelik dan terus gelak , lah ni bukan air halia ke , nak tawu tak dari first time aku minum air da lama la gak , otak aku dah tafsir ni air halia , aku terpikir gak masa first time aku minum dulu pelik gile MD ni asal jual air halia dah lah aku tak suka , tapi bagus jugak untuk kesihatan , boleh mengurangkan angin dalam badan , ruperupenye otak aku salah tafsir daa , ni bukan air halia daa , thanks la abang2ku kasi tawu ini air maa , bukan air halia maa , ini membuktikan aku seorang yang kuno !

eh salahsalah ! takde kena mengena pon==''
.
.

air halia ko buad aku gelak ! hahaha



Tiada ulasan: