1433H

hey , salam maal hjrah 1433H!
Lord have mercy on us, forgive us our sins and bless us with your love & guidance, amin.
semoga ia tahun yang membawa berkat & rahmat yang berterusan.

tak terlambat lagi kan aku nak berucap niey , hahah .
eh2 , dah tahun baru lah jom samasama berhijrah .
perasan tak kejap je masa berlalu ,
ni tanda kiamat kan ?
tadi aku g surau sempena maal hijrah ni with my luvly ,mother , brother and sista,
pastu dengar ceramah ustaz asraf suarin , 
dia kata antara tanda2 kiamat ialah :
setahun rasa macam sebulan ,sebulan rasa macam seminggu , seminggu rasa macam sehari ,
sehari rasa macam sejam , sejam pulak rasa macam sesaat ,
eh , betollah , aku rasa sekejap je masa berlalu ,tupptupp , dah sebulan aku cuti sekolah ,
korang rasa tak ape yang aku rasa ? kejapp je kan masa pergi ,

:: semoga kte menjadi hamba-Nya yang beriman...menjadi seorang mukminat yg solehah sesungguhnya mukminat solehah itu lebih cantik dari bidadari syurga...insya Allah :') ::


Tiada ulasan: