mood : seronok : D
jiwa : sedih

semalam hari las sekolah T_T , sedih la , tapi semalam seronok jugak sebab dapat seratus ringgit , tak payah jeles , korang pon dapat jugak kan . 1 malaysia dapat kan . tengok slogan la 1 malaysia , haha , dah2 merepek

sambung sedih balik , rindu plak nak lepak2 ngn ,najmi , elma , asmira , ezza ,teah , syuhada , rindu nak bermesra , merepek , gelak2 , lepas ni dorm dah lain , aku je yang terpinggir dapat dorm row blok A , korang semua satu row kan . untung lah : D , teringat semalam kenakan elma , haha , seronok satu dorm dengan korang najmi , teah and seronok dapat jiran dorm macam korang ezza , asmira , elma ,

aku teringat pulak aku selalu sangat terbangun tengah malam , aku mesti kejut najmi , tapi , ko mesti tidur balik kan , malam las kat asrama pun aku still terbangun tengah malam , tak tahu kenapa , bangun tidur pulak , hari hari aku kejut ko , ko memang susah nak bangun kan , hihi , pastu , kita pergi makan sama sama , tapi kadang2 ko lambat , pastu aku pun cakap , ish lambat la ko najmi macam siput , pastu nanti ada orang kata takbaik la zana , haha , kami dah biase , pastu nanti najmi cakap balik , x pe , mak aku pun cakap aku ni lambat , terkena sumpahan kata mak aku kot , haha , lawaklah , kau chill je kan najmi , seronok kawan dengan kau .

teringat semalam gaduh dengan najmi , aku doa mintak2 malam tak hujan , sebab kitaorang ade jamuan makan malam kat restoran pastu ko kata , tak baik la doa mintak tolak hujan , samalah macam ko doa tolak rahmat , hujan kan rahmat , pastu aku kata tak semestinya doa mintak tolak hujan mintak tolak rezeki , habis orang kahwin tu doa mintak hujan tak turun , pastu gaduh2 , haha , lawaklah , pastu boleh pulak ko tanya ko pernah tak gaduh2 dengan orang lain macam ni ? aku cakap ada , tapi , lepas tu mesti gaduh betul2 , dengan kau je aku boleh gaduh gedik2 , sebabnya , entah lah , kita  kalau gaduh pun sekejap je kan , touching2 ,

kau suke loading kan time cerita , tengah cerita tiba2 berhenti pulak , aku tengah syok dengar , aku suka bab ni , pastu dah biasa dah tunggu ko lama gila ,lama yang tak normal , lama lah senang kata ,tapi aku tetap chill , tak merajuk , dengan orang lain aku merajuk kot , sebab aku dah biase , ala , kadang2 aku pulak yang lambat  , kau tunggu jugak . pastu kau jujur aku suka , tapi aku takkan terasa dengan kejujuran kau , sesetengah orang mesti akan terasa , contohlah kalau ade aku buad salah ,

pastu kau lawaklah , teringat pulak time ko bawak due bag time pergi sekolah, satu belah kanan , satu belah kiri , haha , lawaklah , kau baik , kalau aku ajak teman aku pergi mana2 , t kau temankan , pastu , contohlah , kalau kita jalan tiga orang pastu tiba2 aku tertinggal kat belakang , nanti ko mesti tarik aku , huhu ,

nurunnajmi bt ghazali bin harun : D


aku sedih sebab aku ingat lagi time malam kita jalan sama2 nak pergi restoran tu , tapi tyme tu aku tak jalan dengan kau la , kau jalan dengan ina kat depan , kenapalah aku tak jalan dengan korang kan ? aku jalan dengan orang lain kat belakang , jalan berdue , sebab semua orang jalan berdue , ye lah jalan tepi jalan besar , belakang kitaorang budak laki tau , tengah jalan2 tiba aku ditinggalkan , huh , sedih lah ,aku sorang2 , nasib baik depan aku ade epa dengan fadwah , aku jalanlah dengan korang , sayang korang , seyes sedih , 

time kat restoran 2 aku tiba2 takde mood , tak tawu kenapa , sebab ni ke ? aku diam je . atikah tanya aku asal kau diam je , aku senyum je aku kata mana de pape , pastu ko tunjuk kat aku video cinta laura , aku tawu ko nak ambik hati aku kan , tapi sorry sangat2 , no mood lah , orang lain ambik gambar , aku buad bodoh , kalau ambik pon aku buat senyuman yang tak ikhlas. aku chill je , pastu aku terfikir buat ape aku nak sedih pulak , dah lah malam las , aku pun pergi lah duduk kerusi belakang dengan umi n khalida , kat situ mood elok sikit , aku ambik gambar dengan diaorang , tapi papepon aku sayang korang ,

umie najla : D 


aku n fadwah

makanmakanmakandanmakan

fadwah , sayang ko !
                                                                   


                                             

Tiada ulasan: