mood : sedih
jiwa : nak balik asrama !

hari ini tak balik asrama lagi ni bermakna dah 8 hari aku dah tak balik asrama , 7 hari yang lepas memang disengajakan , tapi2 , hari ini tak , ini BUKAN SENGAJA , dah rancang nak balik semalam , tapi ape nak buadd , kita hanya mampu merancang ,

perut ni tiba2 meragam pulak + demam , teruk woo ! muntah2 yeks , tak boleh makan , sebab apa yang makan itu lah yang akan keluar , huu , perut sakit tak terkata , malam tu tak boleh tidur langsung dek kerana perut aku yang baik ni , lepas tu esoknya , mak suruh pergi klinik , doktor kata :

-perut masuk angin , mak kata pulak tu la siapa suruh taknak makan itulah , kan da sakit perut tuu, huu apepon sayang mak sebab sanggup hantar pergi klinik , and tunggu giliran selama sejam


-tak boleh lapar , kena makan ikut waktu , huu , ni susah sikit , jadual waktu makan aku tak tetap , so , lepas nie kena tetapkan waktu makan yang betul


-tak boleh makan banyak sangat buah-buahan coz buah masam boleh buat perut sakit , T_T , dah lah sekarang musim buah , tapi , langgar je la , makan je


sedang aku menahan kesakitan perut di sini , tiba2 aku teringat pulak mereka2 di sana , haha , sedih kot , nak balik hari ni coz hari ni sepatutnya memancing (aktiviti after pmr ) sedih sangat sangat , nak join , beruntonglah korang kan , lagi satu aku rindu korang , seyes rindu , rindu nak mengahadapi kebosanan mengescape , menggile , sangat2 rindu , rindu sangat , nak balik ! dah lah minggu ni minggu terakhir , tak pe , esok aku balik , tak kira aku walaupun sakit ni tak baik lagi , ape aku kisah , aku kan tough :P

oke ! oke ! nie penceroboh namanya , menceroboh sekolah sebelah smkpp 

rindu sangat2 moment ni , sayang korang !

miss<3
xplorace time ! miss damn much ! aku rinduu kut !

Tiada ulasan: